mars 2010

NACHOS

Om dere er i Oslo eller bor der selv, må dere spise på Mucho Mas om dere liker mexicansk mat! I dag for jeg og noen fler og spiste der, som vi alltid gjør når vi er her i Oslo, og det er tidenes be...

VELVET

DETTE GJØR JEG NÅ

ser nyeste eppisode av gossip girl. I kveld blir det masse folk her, for det blir noe middagsopplegg med flere gjester. Så et fult hus er i vente her. Bye for now. Hva gjør du nå?

SAVNER SOMMEREN

whi

TRAVELING

I går ble det pakking og pakking, reising med fly, buss, bil og det som er, for og komme til Oslo. Så da jeg og min søster kom fram, var det sykt godt med mat som var laget til middag. Uansett, så ...

FERIE

I morgen reiser jeg til Oslo, og senest i dag klarer laderen min til dataen og bli ødelagt eller noe. Så nå er jeg stuck på stasjonær her hjemme. Men hva jeg gjør når jeg kommer til Oslo jeg veit i...

BYE BYE LOVE

Det er endelig ferietid, og så utrolig godt det blir. Har vært så sliten og lei av alt som har med skole og gjøre den siste uka. I ferien skal jeg til Oslo, noe som blir veldig bra. Godt og komme s...

OUTFIT

hadde ikke gjort meg noe og hadd hatt de conversene i skohylla, fine er de!

IPHONE PLEASE

aaah, sykt hvor mye jeg trenger ny mobil, og ikke minst har lyst på. Drømmen hadde vært iPhone, lurer på om jeg bare skal kaste håndkleet inn og kjøpe meg den. Men veit ikke helt enda, selv om den ...

SHE SAID..

:// inspo

SUMMER'FIT

SURPRISE

I går hadde 9 jenter av oss samla oss for og overaske Merete, vår venninne som flytter om noen dager for et halvtår. Så vi diska opp med masse, masse mat, musikk, minner på film og koselig kveld. A...

BYTUR

I går kveld ble det rolig med venninna mi Kaja med skrekkfilm og godteri på oss. I dag dro jeg til byen med Siren. Skulle prøve og ikke bruke penger, men dårlig gikk det. Men fristende klær, sko og...

PICTURE

Hola amigos! later dager no for tia, over here. Blir mye av det samme på hverdagene der dagene går til skole, trening, tv og data er hjemme. Ute er det ikke noe vær og holde på i, for det er bare h...

TREND: DENIM

SIDECUT

Alice Dellal by Fabio Bartelt Vogue Brazil March 2010

OUTFIT 15.03

Sprek i dag jeg, gym på skolen og trening med Kaja før i dag. Var dans på skolen, og treninga. Men uansett hvor hardt jeg prøver og få til de trinnene, hoppene og skrittene vi skal ta, så fester de...

MISCHA BARTON

SATC NIGHT

I går var jeg sikker på at jeg kom til og bli sittende inne hele kvelden. Men heldigvis dro jeg til Siren med Trine Siri. Var to jenter til der, så filmen sex and the city, som jeg har sett 200 gan...

MINUS HUNTER

Dro meg opp av senga så tidlig som klokka åtte i dag. Og bare det for og være i byen når de åpnet butikken. Jeg, Siren og Siri hadde planer om og gjøre et fint kup med og kjøpe hunter støver til 50...

LAUGHING OUT LOUD

Skolen i dag ble så arti etter hvert som langfri kom.Satt og flira så mye at jeg lo til jeg grein, bokstavelig talt. Dette går jo med en gang utover maskara og det som er. Ellers er det endelig hel...

HOT

Anja Rubik for Man About Town fallwinter 2009

OUTFIT

Føler hverdagene er et evig A4 liv nå når det er hverdag. Bare i helgen det skjer litt mer. Skolen i dag var brukt til utrolig kjedelig spansk, et prosjekt i geo og prøve i naturfag, så var ikke be...

GOSSIP GIRL AGAIN

I dag er det både nyeste eppisoden av gossip girl ute på nettet, frustrerte fruer og paradise hotel på tv skjermen. God dag. Bare nedtur at det er en stor naturfagsprøve i morgen..Hva skal du i kve...

PARADISE HOTEL

I kveld begynner paradise hotell! Gleder meg sykt mye, som sikkert resten av halve Norge. Enda en ny sesong og skulle bli helt hekta på. Er jo tross alt et halv år siden nå siden det sist gikk, så ...

SLEEPOVER

Natten som var sov jeg ikke hjemme, men hos Siren, venninna mi. Kvelden ble brukt til innkjøp av godis og potetgull. Hjemme hos henne fant vi enda mer mat som vi varma opp og spiste til to filmer s...

GÅRSDAGENS BURSDAG

I går var det bursdag med jentene til Eirin. Spiste sykt deilig mat, både middagen og desserten etterpå. Så også film i løpet av kvelden, pluss mye snakk og latter. Eneste kjipe med kvelden var den...

DRAR PÅ BURSDAG

.. kos dere i kveld, dere som stikker innom her :-)

DET ER HELG

I går ble det hjemmekos hos Karoline med brownies, film og første episode av torsdag kveld fra Nydalen. Spiste oss utrolig mette, og lo masse av det som vistes på tv'en, før jeg tok turen hjem....

ØNSKELISTE FRA KJEDENE

BikbokGina Trocithennes & mauritzOnly

CONVERSE

Så fort det blir varmere og den kjipe snøen drar bort, skal jeg slaffe meg et par converse! Cant wait.

TODAY I'M WEARING THIS

Dårlig med ordentlig blogging for tida, men ikke mye og gjøre på dagene. Men i går fikk jeg og Siren trent litt, som ikke har skjedd hele uka det var ferie! Og i dag blir det en kjip dag i think. M...